Možnosti platby:

  • Pouze platba předem přes platební bránu ComGate
    • platební brána
      • úhrada na účet přes vaši banku (forma přesměrování z eshopu do vašeho internetbankingu)

Ceník dopravy:

  • 0 Kč (elektronicky zdarma)

Jak dlouho trvá odeslání:

  • po doručení platby zákazníkem přes platební bránu dojde informace s odkazem na webinář v několika minutách

Reklamační podmínky

Pro účel reklamace se považuji po právní stránce tyto subjekty jako oprávněné strany:
Provozovatel:
Eva Mlčochová, Na Bystřičce 12, Olomouc, 779 00, IČO: 73222313 (neplátce DPH), email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 737 84 84 06
Účastník: jakákoliv fyzická nebo právnická osobu registrovaná na webinář
Webinář: vzdělávací akce probíhající online po předchozí registraci a uhrazení účastnického poplatku

Reklamační řád a informace o záruce

Provozovatel odpovídá Účastníkovi, že je Webinář realizován dle popisu na webových stránkách. Webináře jsou uložené na sereveru eshopu a Účastník má možnost se podívat na webinář i opakovaně.

Za moment uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Provozovatel obdržel od Účastníka informaci o nespokojenosti s Webinářem.

Není-li dodržena v programu Webináře náplň Webináře, má Účastník právo požadovat odstoupení od Kupní smlouvy. Účastník místo vrácení kupní ceny může požádat o zaslání jiného webináře.

Reklamace Webináře musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění dané reklamace, pokud se Provozovatel s Účastníkem nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má Účastník stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení Smlouvy.

Běh lhůty pro vyřízení reklamace se staví v případě, že Provozovatel neobdržel veškeré podklady, za které je považováno písemné sdělení o důvodech reklamace na e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. potřebné pro vyřízení dané reklamace, a to do doby, než budou dané podklady dodány.

Provozovatel nebo jím určený subjekt po řádném vyřízení dané reklamace vyzve Účastníka k dalším krokům.

Informace o odstoupení od smlouvy

Jsou uvedené ve všeobecných obchodních podmínkách zde.